Sunday, January 5, 2014

Selamat Tahun Baru 2014

Tahun baru 2014. Untuk kali tahun baru menjelma semua orang akan bertanya 2 soalan yang sama. "Apa azam tahun baru?" dan "Azam tahun lepas dah tercapai ke?" Aku hanya mengharapkan kehidupan yang lebih baik untuk tahun ini dari tahun sebelumnya. Alhamdulilah, kehidupan sekarang bertambah baik.

Tahun ni memang aku nak travel, travel dan travel.

Travel plan for this year

January 2014 (Family trip)
Terengganu
KL- Kuala Terengganu - Cherating - KL

April - May 2014 (travel buddies)
India - Kolkata, Delhi, Agra, Kashmir & Ladakh

June (Family Trip)
Bandung Indonesia

November
New Zealand

June dan November masih lagi dalam perancangan sebab tix tak beli lagi. So utk NZ aku tunggu MATTA fair this March.

Buat masa ni, ini saja plan yang aku ada. Tak der la banyak macam orang lain... Buat apa yang termampu saja dulu. Lagipun aku bukan nya rajin sangat nak study.

Berusaha, berdoa dan bertawakkal agar setiap impian yang kita impikan akan jadi kenyataan.





No comments:

Post a Comment